Vedoucí Domu Samaritán

Zařízení: Dům Samaritán
Místo výkonu: Dům Samaritán, Štefánikova 1, 400 01 Ústí nad Labem - Klíše
Typ vztahu: Plný úvazek
Nástup: 1. října
Výběrové řízení: Ano


 Oblastní charita Ústí nad Labem hledá nového kolegu/kolegyni na pozici

Vedoucí Domu Samaritán
 

Pracoviště:               Dům Samaritán, Štefánikova 1, 400 01  Ústí nad Labem - Klíše

Kontaktní osoba:     Mgr. Michaela Klapková Ozomová, MSc. - ředitelka  

                                    e-mail: reditel@charitausti.cz ,  tel. 731 402 494        

Nástup:                      od 1.10.2018 (smlouva na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou)


Požadované dovednosti a osobnostní předpoklady:

- min. středoškolské vzdělání ukončené maturitou, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v oboru sociální práce výhodou,
- předchozí praxe v sociálních službách,
- praxe se zpracováváním žádostí o dotace a granty a zpracováním závěrečných a monitorovacích zpráv výhodou,
- manažerské dovednosti, 
- komunikační schopnosti,
- psychická stabilita, schopnost empatie , schopnost týmové spolupráce,
- bezúhonnost, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost,
- znalost církevního prostředí výhodou,
- znalost práce na PC.,
- řidičský průkaz sk. B.

 

Klíčové dovednosti vedoucího Domu Samaritán:

- zodpovídá za řízení sociálních služeb poskytovaných v Domě Samaritán – Azylový dům Samaritán, Noclehárna Samaritán a Centrum pomoci Samaritán v souladu s podmínkami a pravidly dle Zákona o sociálních službách a další platnou legislativou,
- zodpovídá za koordinaci činností v rámci jednotlivých služeb i za koordinaci činností v rámci celého zařízení, tj. Domu Samaritán,
- zodpovídá za naplňování standardů kvality sociálních služeb, materiálně technického standardu pobytových služeb, hygienických norem a dalších předpisů bezprostředně souvisejících s poskytováním výše uvedených sociálních služeb,
- zodpovídá za plnění podmínek a pravidel stanovených jednotlivými dotačními tituly a dále za plnění rozpočtu a za hospodárné nakládání s finančními prostředky,
- zodpovídá za personální zajištění služeb a naplňování personálního standardu.



Nabízíme:

- mzdu podle nařízení vlády č. 564, příloha č. 1 – 11. nebo 12. platová třída dle započitatelné praxe a vzdělání, osobní ohodnocení, příplatek za vedení, 
- příjemné pracovní prostředí, skvělý kolektiv,
- vysokou míru samostatnosti a odpovědnosti,
- možnost  seberealizace, velký prostor pro sebevzdělávání a odborný růst,
- pružnou pracovní dobu,
- práci v týmu zkušených kolegů a kolegyň,
- práci v neustále se rozvíjející, stabilní a dlouhodobě fungující organizaci, 
- zaměstnanecké benefity (25 dní dovolené, stravenky, možnost homeoffice).

 
Cílem služeb Domu Samaritán je začlenění osob bez přístřeší do společnosti, podpora těchto osob při řešení obtížných životních situací, zmírnění negativních dopadů souvisejících se ztrátou přístřeší, pomoc s orientací uživatelů v oblastech společenského života, s jejich návratem na trh práce, pomoc se získáním nového bydlení, zlepšením zdravotního stavu.
 

Výběrové řízení je dvoukolové. V prvním kole proběhne výběr na základě zaslaného životopisu a motivačního dopisu. V druhém kole budou vybraní kandidáti pozváni k přijímacímu pohovoru.
 
V případě zájmu nás kontaktujte pouze na e-mailu (prosíme, netelefonujte). Profesní životopis  a motivační dopis zašlete nejpozději do 27.7.2018  na e-mail: reditel@charitausti.cz